DELTAKERSERVICE

Deltakere på ditt arrangement

Hvert år bistår vi tusenvis av arrangementdeltakere med å gjøre deres deltakelse så enkel og problemfri som mulig.

4 ting som er viktig for deltakere:

  1. ENKELT å finne informasjon om arrangementet, melde seg på, finne overnatting osv.
  2. TILGJENGELIG for spørsmål. Lett tilgang til en kontaktperson og raskt svar.
  3. SERVICE – det vil alltid oppstå små og store ting underveis som må løses. 
  4. OPPLEVE DESTINASJONEN – For tilreisende kan det være like viktig å oppleve destinasjonen med lokale spesialiteter som selve arrangementet.

    For arrangører er det spesielt to ting som er viktig:
  1. Få flere deltakere til å komme. Dette er spesielt viktig hvis det koster noe å delta på arrangementet. Mer penger.
  2. Effektiv deltakerhåndtering. Spare tid.


Vi kan tar vare på deltakere dine!

Deltakerservice er vår plattform for å skape en helhetlig og profesjonell oppfølging av dine gjester. Vi har utviklet en rekke tjenester som er skapt for å imøtekomme og overgå deltakernes behov og forventninger. Vi ønsker å gjøre deltakelsen så problemfri og berikende som mulig.

  • Landingside for ditt arrangement med informasjon om både arrangementet og praktisk informasjon om destinasjonen: Hvordan man kommer seg fra flyplassen til arrangementet, hvor kan man spise osv.
  • Utforming, distribusjon og oppfølging av invitasjoner som skiller seg ut i mengden og frister flere til å delta
  • Påmelding og betaling med fleksibelt påmeldingsskjema og betalingsløsning
  • Overnatting og transport for deltakere, foredragsholdere og dine gjester
  • Online service som gjør det enkelt for deltakere å få svar på spørsmålene underveis
  • Sosiale aktiviteter – vi hjelper deg å sette sammen et sosialt program som gruppen kan oppleve sammen eller hver for seg. Helt kostnadsfritt for deg som arrangør.
  • Registrering og on-site service på arrangementet
  • Abstracts – digital løsning for konferansearrangører


Deltakerservice handler om å skape en positiv opplevelse for deltakerne, slik at de får mest mulig ut av arrangementet, føle seg velkomne og godt ivaretatt. Dette bidrar til å sikre at arrangementet blir vellykket og gir deltakerne gode minner.

Sosiale medier

Følg oss på sosiale medier for å få siste nytt fra våre jobber,

Bærekraft

I VICAN jobber vi etter prinsippet “Flere inntrykk og mindre avtrykk”.
Vær trygg på at vi tar vårt ansvar seriøst når det kommer til å skape
opplevelser både i dag, men også for framtiden.