Årlig, skaper vi over 30 fantastiske arrangementer av ulik størrelse og kompleksitet, og vårt største samler over 1000 deltakere! Hva er hemmeligheten bak vår suksess? Vi er alltid et skritt foran, alltid på jakt etter hva som skal til for å skape profesjonelle og opplevelsesrike møteplasser for fagfolk – kompetansen som er etterspurt og verdsatt av våre kunder.
Vårt nettverk og våre leverandører sørger for at vi kan tilby konkurransedyktige totalleveranser av møter, kurs, konferanser og kongresser. Vi etablerer kontakten, holder dialogen og sørger for oppfølging og kvalitetssikring.
Vi ønsker å være en «One stop shop» slik at våre kunder kun har ett kontaktpunkt før, under og etter arrangementet. Det er både enkelt og oversiktlig for kunden.
Vårt kreative team bistår kunden med ideer og forslag til løsninger, og vi vet hva som fungerer og ikke fungerer. Alt er mulig.
Vårt produksjonsteam setter kreativiteten i system.
Vårt service team tar vare på gjestene dine med online og on-site service.
Vårt kommunikasjonsteam hjelper deg med utforming av kommunikasjon –og markedsføringsplan og innholdsproduksjon.
Vårt tekniske team, som sammen med de beste og mest erfarne teknikere i landsdelen gjennomfører arrangementet.
Vårt administrasjonsteam har kontroll på pengene. Passer på at vi holder budsjett, tar oppgjør og rapporterer.
Under linken «Tjenester» finner du alle tjenester vi leverer
I VICAN jobber vi etter prinsippet “Flere inntrykk og mindre avtrykk”.
Vær trygg på at vi tar vårt ansvar seriøst når det kommer til å skape
opplevelser både i dag, men også for framtiden.