Deltakerservice er vår plattform for å sikre en sømløs, profesjonell og helhetlig opplevelse for dine deltakere.
Vi gjør det enkelt å finne informasjon, melde seg på, få hjelp og oppleve mer enn bare selve arrangementet. For deg som arrangør betyr det flere deltakere, mindre stress og mer tid til det som virkelig betyr noe.
Vi bruker Axaco – en sikker og brukervennlig plattform utviklet for profesjonelle arrangementer. Her skjer både påmelding og betaling enkelt og trygt.
Registrering:
Alle deltakere mottar en QR-kode på SMS, e-post eller i app. Innsjekk skjer raskt via selvbetjent stasjon eller bemannet desk.
Du velger selv om innsjekken skal være enkel, eller inkludere sporing av deltakelse på aktiviteter og sesjoner – med full innsikt og rapporter.
Navneskilt skrives ut automatisk, og vår on-site service gjør det mulig å håndtere registrering, betaling og endringer underveis i arrangementet.
Abstract:
Vi tilbyr en enkel og effektiv løsning for innsamling, vurdering og publisering av faglige bidrag.
Speakerservice:
Vi samler inn nødvendig informasjon fra foredragsholdere og tar hånd om alt det praktiske – fra reise til presentasjon.
Utstillerservice:
Vi følger opp utstillere fra start til slutt med alt fra registrering og logistikk til teknisk støtte og fakturering.
I VICAN jobber vi etter prinsippet “Flere inntrykk og mindre avtrykk”.
Vær trygg på at vi tar vårt ansvar seriøst når det kommer til å skape
opplevelser både i dag, men også for framtiden.